Vstup pro partnery
Telefon 8 - 18 hod
+420 606 612 654

T - Kurz

Zpět

T-Kurz je projekt, který realizujeme na základě 10 leté praxe v oblasti TELEMARKETINGU, OBCHODU a služeb volání. Mezi naše úspěchy v této oblasti patří vybudování 3 samostatných CALL center, obchodního teamu v rámci prodeje produktů a teamu obchodníků, který pracuje na projektu EQUA bank. K našim partnerům v oblasti telemarketingu patří střední, velké a nadnárodní společnosti, které prodávají své produkty novým nebo i stávajícím zákazníkům. Tyto projekty se pojí k prodejům produktů denní potřeby, finanční potřeby a zboží zákazníkům. Jednou z kapitol je také domlouvání osobních nebo obchodních schůzek jak pro naše potřeby, tak pro obchodníky našich partnerů, které realizujeme na míru.

Celý kurz se zaměřuje na osoby, které v pracovním životě využívají jako běžný nástroj mobilní telefon. Díky intenzitě a efektivnímu přístupu ke každému jednotlivci v kurzu se zaměřujeme na zvýšení kvality a odbourání bloků z volání v oblasti, která může mnohým lidem působit komplikace na cestě za osobním i profesním rozvojem. Díky naší práci dokáže zvýšit efektivitu obchodníka o 20 – 50% v závislosti na jeho schopnostech při vstupu do T-kurzu. Celý kurz je rozdělen do dvou intenzivních dnů po 8-9 hodinách/den. Zaměřujeme se především:

Finanční poradci a pojišťovací makléři:
V běžné praxi je mobilní telefon jejich klíčovým nástrojem, díky čemuž dosahují potřebných výsledků v jejich práci. Efektivní volání je přímím ukazatelem na správné domluvení obchodní schůzky s klienty, její realizaci a v konečném důsledku uzavření obchodního případu. Rozlišujeme přitom mezi kontakty, kdy klient neví, že ho budeme oslovovat (studené) a kontakty, kdy klient čeká, že mu budeme volat (teplé). Cílíme na efektivní zvládnutí studených kontaktů včetně námitek a zdokonalení komunikace u teplých kontaktů.

Obchodní zástupci:
Obrovským způsobem ovlivňuje jejich výsledky schopnost oslovení a domluvení schůzek. Zaměřujeme se přitom na základní principy spojené s obchodním zaměřením. V mnoha oblastech obchodu je také důležitý objem domluvených a realizovaných schůzek. Součástí takového školení je i schopnost plánovat volání a schůzky v objemu pro plnění obchodních cílů.

Operátoři CALL centra:
Mezi naše pravidelné klienty patří také operátoři zákaznických linek, kteří se zaměřují nejen na servis, ale také na prodej dalších služeb, tzv. CROSSEL v kmeni zákazníků. Zde se zaměřujeme na základní výhody a možnosti zvýšení efektivity prodejů a prodeje samotného. Cílem školení zde je zdokonalení schopností operátora v oblasti nenásilného prodeje.

Vedoucí, Manažeři a Ředitelé:
Zaměřujeme se také na rozvoj osob na vedoucích a řídících pozicích. Zde je naším cílem prezentace na venek po telefonu, zdokonalení schopností komunikace, představení se, vedení rozhovoru s podřízeným a domlouvání obchodních schůzek s vrcholnými manažery jiných společností.

© 2014 - 2024
SSP COMPANY S.R.O. - www.sspc.cz

KONTAKTUJE NÁS

Něco Vás zajímá nebo se chcete na cokoliv zeptat?

[Po-Pa, 8 - 18 hod]
Využíjte náš HELP LINK na čísle 606 612 654

Nechce se Vám volat?
Napište na náš email info@sspcompany.cz nebo využijte náš kontaktní formulář, my Vám během jednoho pracovního dne odpovíme.